Δωρεάν μαθήματα κιθάρας

Free quitar lessons

Τα δωρεάν μαθήματα κιθάρας από τον Patrick MacFarlane προσφέρονται μέσω αυτής της ιστοσελίδας..
Όσοι λοιπόν έχετε μια κιθάρα σε μια γωνιά παρατημένη και δεν βρήκατε ποτέ χρόνο να πάτε για τα μαθήματα που σκοπεύατε να κάνετε, να μια καλή ευκαιρία να την ξεσκονίσετε ;)

  1. μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα
    κανένα από αυτά τα site δεν εξηγεί τι κάνεις με το δεξί χέρι
    αν και μπορείς να μάθεις βασικά πράγματα για συγχορδίες ταμπλατούρες και ορολογία

    σνιφ κλαπς λυγμ :(

  2. Tassos

    magica οταν παίζεις μία μία τις νότες, έχοντας κάποιες νότες στη σειρά να παίξεις πχ ντο – ρε – μι. Η πένα θα πηγαίνει πάνω κάτω. δηλαδή το ντο θα το χτυπήσεις από πάνω προς τα κάτω, το ρε από κάτω προς τα πάνω, το μι από πάνω προς τα κάτω. κάνε το με μία νότα στην αρχή, δηλαδή σε μια ανοιχτή χορδή και πρόσεξε η κίνηση να μην είναι απολύτως κάθετη (όπως στο μπουζούκι), άλλα η κίνηση να είναι κυκλική.

    Σε αρπισμό, όταν πιάνεις μια συγχορδία, και παίζεις μία μία τις χορδές, πάλι πάνω – κάτω η πένα (κυκλική κίνηση… είναι βασικό).

    Τέλος όταν παίζεις πολλές χορδές μαζί, ανάλογα το ρυθμό που παίζεις, άσε το χέρι σου να πάει μόνο του.

    το χέρι, να είναι χαλαρό να κάνει μετριμένες κινήσεις.
    ο βραχίονας να ακουμπάει στην περίμετρο της κιθάρας.

  3. makis

    ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ SITE ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΙΘΑΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΓΩ? ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΕΤΕΙΑ?..ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΕΙΑΙ ONLINE …SOS…

  4. makis

    please!! θελω απεγνωσμενα να μαθω κιθαρα! δεν ξερω ουτε νοτες ουτε τιποτα! εχω εδω και μια βδομαδα ηλεκτρικη κιθαρα και δεν ξερω να παιζω..θα μπορουσε καποιος να μου πει τα βασικα η να μου πει καποιο site που θα με βοηθουσε?

  5. ΑΝΤΩΝΙΑ

    ΓΙΑ ΣΟΥ. ΕΓΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΖΩ ΚΙΘΡΑ ΚΛΑΣΙΚΗ. ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΙΣΕΙ;

  6. ιασωνας

    Για αυτους που θελουν να μαθουν.Το καλυτερο ειναι να πατε σε δασκαλο γιατι απο το internet θα υπαρξουν κενα που θα σας ακολουθουν.

  7. giwrgos

    Θέλω κι εγώ απεγνωσμένα να μάθω ηλεκτρική κιθάρα… Για την αγορά της τί πρέπει να κοιτάξω; Γενικά τί πρέπει να προσέχεις όταν αγοράζεις μια ηλεκτρική κιθάρα;

  8. george

    kai go den gnorizw tipota apo ilektrikes kithares, thelw na agorasw mia , kj thelw na matho ti prepei na prosekso kata tin agora kai an iparxei kapoio side sto internet xoris biblia

  9. sotiroula gliki

    i would like to learn how to play

  10. i would like to learn how to play

  11. Stavroula

    8elw para pl na ma8w ki8ara…mporeite na m proteinete kapoio vivlio ‘h kapoio site to opoio na voh8aei pragmatika??plzzz…eimai se apognwsh…exw tn ki8ara panw apo 6 xronia k tn filaei to ntoulapi…dn einai krima??steilte m message sto stavroula_kor@hotmail.com!!!thanks

  12. Φιλιώ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΟΡΝΤΑ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Η ΖΩΦΡΑΦΙΑ?Η ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΙΟ SIDE ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ(ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΓΟΝ.)

  13. Φιλιώ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΟΡΝΤΑ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Η ΖΩΦΡΑΦΙΑ?Η ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΙΟ SIDE ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ(ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΓΟΝ.)
    ΣΤΟ E-MAIL ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  14. Alex

    Pira mia ki8ara kai thelw na brw kapia sites gia ma8hmata…Guys an sas aresoun oi SCORPIONS eistai OK!!!

  15. Alex

    iparxei kaneis mesa sto site tetoia wra einai 12.00 kai den vlepw tpt

  16. Alex

    pades pws pane oi notes

    do
    re
    mi
    fa
    ????????????????????????????????

  17. στελιος

    θα ηθελα παρα πολυ να μαθω να πεζω ηλεκτρική αλλα υοτε νοτα δεν ξέρς να πεζω!!!βοηθηστε με…

  18. ΝΙΚΟΣ1983

    καλα ολα αυτα με τις συγχορδιες κτλ αλλα μπορω να βρω καπου πληροφοριες για το πως παιζω το δεξι χερι….? plz help

  19. stratos

    paidia kalispera. eixa xekinisei na matho kithara kai logo panellinion exetaseon den katafera pote na kano to oneiro moy pragmatikotita. to allo empodio poy exo tora einai poy exo liges ores eleytheres logo douleias. me biblia gia aytoodidaktoys tha mporeso na matho kapoia pragmata i esto me kapoion allo tropo ektos odeioy?an nai poia biblia moy sistinete?pragmatika tha ithela mia apantisi giati thelo poli na xekiniso xana….

  20. sadi

    paidia eimai kai εγω ερωτευμενη με τον ηχο της ηλεκτρ. κιθαρας και θελω πολυ να μαθω. οταν παμε να αγορασουμε κιθαρα τι ειναι αυτο που πρεπει να προσεξουμε ή να κοιταξουμε ? υπαρχει πιθανοτητα καποιος να παιξει ενα κομματι να το βιντεοσκοπισει και να το ανεβασει να δουμε?????

  21. xristos

    kalispera exw hlektrikh alla thn psiloparatisa ta exw psiloksexasei kati psila xerw n pezw,opios xerei k skampazei apo alternative as to poume hxous as steilei mpas k vroume kamia akri,na stai kala

  22. gia sas eime o basilis kai endiaferomai na mauo kithara

  23. Τηλέμαχος

    Παίζω Rock, Rock ballads και Heavy metal

  24. κωστας23

    θελω να μαθω κιθαρα

  25. silie

    .geiA.saS.
    .lpN.
    .apo.tn.ianoOario.
    .exw.mia.ki9ara.
    .hlektrikh.
    .exw.trela.me.tn.hxo.tS.
    .alla.eN.
    .3r.
    .tpt.
    .oOte.noteC.oOte.tpt.
    .plese.
    .pwC.mporw.na.ma8w.online[?]
    .help.meee[!][!][!]

  26. mohamed

    gia sas me lene mohamed kai eimai apo thn syria panta agapisa thn music kai opos lane pote den einae arga . thelo para poly na matho kithara.

  27. paidia xriazome epigontos help xriazome aftodidakta biblia gia klassiki kithara mipos exei kaneis kamia idea?

  28. irinichu

    exw kithara k thelw na mathw, me trellenei. . .thelw kapoios na m deixei ts notes panw stin kithara. . .me mia foto. . .

  29. Ντίνα

    Γεια σας! Πρόσφατα πήρα μια κιθαρα και θέλω να μάθω πάρα πολυ αλλα δεν προλάβαινω και γι’ άλλα μαθηματα διότι ειμαι <>. Ξέρω μπαγλαμά αλλα πιο πολύ μου αρέσει η κιθάρα. Καλύτερα συγχορδίες!

  30. Ντίνα

    Θα ήθελα να μου απαντήσετε στο e-mail μου. Ευχαριστώ πολύ.

  31. Πανος

    Geia sas Paidia exw mia ki8ara spiti mou kai 8elw parapoli na ma8w mipos 8a mporousate na mou dixnate ligo (Mou aresOun poli oi SCorpions kai oi dire straits)

  32. ΧΑΡΑ

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΤΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ!
    ΔΗΛ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΜΟΝΙΟ!!!!
    ΑΠΝΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΜΑΙΛ ΜΟΥ….
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ….ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟ0ΝΟ ΕΙΜΑΙΛ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ …. ΑΝ ΣΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΓΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΤΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ….

  33. ΧΑΡΑ

    ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΛΟΓΟ

  34. ΧΑΡΑ

    ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ??????
    ΑΝΤΕ ……….ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΓΟΝ………
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΛΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ….ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ……ΑΝΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ…..

  35. ΧΑΡΑ

    ΜΗΜΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΟΤΕΣ?

  36. AXXXXXX,MΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΞΑΡΑ ΚΥΘΑΡΑ

  37. GIATI KANETAI OLY KANENA XRONO NA JANABITE

  38. mpori kapoios na moy stili tis notes tis klasikis kitharas sto email moy plizzzzzzzzzzzzzzzz

  39. Θελω να μαθω ηλεκτρικη κιθαρα αλλα δεν ξερω τιποτα.Με τι να αρχισω;

  40. einai eykolo na mathis kithara aplos prepi na exeis to gonodio mesa sou

  41. Fani

    Ρε παιδια ξεκινησα ηλεκτρικη κιθαρα πριν 1 μηνα,και τν κυριακη με εβαλαν να παιξω ενα κομματι αλλα ντρεπομαι…τι λετε να κανω??? Please δωστε τν γνωμη σας!!!

  42. Fani

    einai kaneis mesa???






Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

