Χάκερ έσπασαν την τηλεφωνική αναμονή

Αυτόν τον εκνευρισμό τον έχετε ζήσει: τηλεφωνείτε σε μια εταιρεία, τράπεζα ή άλλη υπηρεσία, και ποτέ δεν μιλάτε σε έναν άνθρωπο. Αντίθετα, βρίσκεστε αντιμέτωπος με ατελείωτες οδηγίες και επιλογές που δίνονται μέσω αυτοματοποιημένων μηνυμάτων. Αφού πατήσετε σειρά πλήκτρων στο τηλεφωνικό καντράν και ύστερα από αρκετή ώρα, ίσως τελικά ποτέ να μην φτάσετε στο σωστό άνθρωπο και να μην εξυπηρετηθείτε. Το σίγουρο είναι ότι θα έχετε αναμείνει αρκετά στο ακουστικό σας.

«Σπασμένοι από την αναμονή» Βρετανοί χάκερ έδρασαν για το «καλό» του κοινού, αναφέρεται στην βρετανική ιστοσελίδα http://www.cheapflights.co.uk. Και εξηγείται ότι οι χάκερ έσπασαν τους κώδικες των εταιρειών και βρήκαν εκείνους τους συνδυασμούς «πατήματος» πλήκτρων στην τηλεφωνική συσκευή που εξαναγκάζουν το σύστημα της εταιρείας να σε συνδέσει με υπάλληλο. Ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στη βρετανική ιστοσελίδα μπορείτε να παρακάμψετε τα μηνύματα «Παρακαλώ περιμένετε. Το τηλεφώνημά σας είναι σημαντικό για εμάς» ή «Ολοι οι εκπρόσωποί μας είναι αυτή τη στιγμή απασχολημένοι. Θα εξυπηρετηθείτε μόλις κάποιος είναι διαθέσιμος».

Διαβάστε περισσότερα…

Advertisements


Αρέσει σε %d bloggers: