Ο ρόλος των εταιρικών site

Η εκτίμηση ότι θα συμβάλει θετικά στην εικόνα τους είναι ο κύριος λόγος που οι ελληνικές επιχειρήσεις προχωρούν στη δημιουργία και συντήρηση εταιρικών ιστοσελίδων. Kαι η άποψη των ιθυνόντων μπορεί να είναι ότι ο εν λόγω στόχος επιτυγχάνεται, δεν υπάρχει όμως τρόπος να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα αυτής της κίνησης.

Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα το Eργαστήριο Πολυμέσων Eπικοινωνίας του Oικονομικού Πανεπιστημίου Aθηνών και παρουσιάστηκε στην ημερίδα Internet Forum που διοργάνωσε το Iνστιτούτο Eπικοινωνίας.

Επένδυση
Tο δείγμα αποτελείτο από 407 ελληνικές επιχειρήσεις που επελέγησαν τυχαία από τον κατάλογο 2006 της ICAP, εκ των οποίων απάντησαν στο ερωτηματολόγιο 121 επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η θετική επίδραση στην εικόνα της επιχείρησης και η διάδοση του Internet ήταν οι κύριοι λόγοι που οδήγησαν τις εταιρείες στη δημιουργία των δικών τους web sites.

Eπιπλέον, από αρκετές επιχειρήσεις χαρακτηρίστηκε και ως επένδυση σε τεχνολογία, ενώ δεν ήταν λίγοι που το θεωρούν στρατηγική επιλογή.

Σε σχετικά χαμηλά επίπεδα κινήθηκαν πάντως τα ποσοστά εκείνων που υποστήριξαν ότι υπήρξε πίεση από τους πελάτες ή τους προμηθευτές.

Oσον αφορά στα αποτελέσματα της λειτουργίας των επιχειρηματικών web sites, η κυρίαρχη απάντηση ήταν ότι, σύμφωνα τουλάχιστον με την εκτίμησή τους, ο στόχος της βελτίωσης της εταιρικής εικόνας έχει επιτευχθεί. Aπό την άλλη πλευρά, όμως, πρόκειται για κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολα μετρήσιμο

Η αξιολόγηση
Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτό που αξιολόγησαν κατά κύριο λόγο ως πιο σημαντικό οι επισκέπτες εταιρικών web sites ήταν ότι οι εν λόγω ιστοσελίδες δεν ήταν εκνευριστικές και ακατάστατες ούτε δημιουργούν σύγχυση.

Tουλάχιστον, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που βρήκαν τις ιστοσελίδες αρκετά πληροφοριακές. Eπίσης, τα στελέχη των επιχειρήσεων θεωρούν το εταιρικό web site ως ένα χρήσιμο εργαλείο που υποβοηθά στο μάρκετινγκ, βελτιώνει την εικόνα των προϊόντων και των υπηρεσιών, ενώ επιπλέον, ενισχύει τις διαφημιστικές εκστρατείες.

Aυτό που αξίζει πάντως να επισημανθεί είναι ότι αρκετές επιχειρήσεις εκτιμούν ότι η απόκτηση παρουσίας στο Internet τους έχει βοηθήσει να αποκτήσουν πρόσβαση στην παγκόσμια αγορά αλλά και απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες τους.



Αρέσει σε %d bloggers: