Καλή καφετέρια το blog μου ;

Μελετόντας τα στατιστικά του blog είδα πως τις τελευταίες μέρες είχα πανω απο 10 επισκέψεις μέσω κάποιων αναζητήσεων σε search engines με keyword την παραπάνω φράση.. Πέρα όμως απο το γεγονός πως δεν μπορώ να καταλάβω πώς στο καλό η αναζήτηση για » ΚΑΛΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ» οδηγεί στο blog μου, η απορία μου είναι ποιός και για ποιόν λόγο θα έψαχνε κάτι τέτοιο στο internet και μάλιστα χωρίς να διευκρινίζει περιοχή, πόλη, κτλ. Anyway, όποιος πάντως θέλει τέτοιες πληροφορίες.. ας αφήσει και ένα σχόλιο εδώ.. όλο και κάποιος θα μπορεί να τον βοηθήσει 😉

  1. Ε βάλτο αναζήτηση στο γούγλη. Εσένα σε έβγαλε πάντως πρώτο πρώτο:

    Comments on: Out @ Bcn
    … 24 Dec 2005 05:23:00 +0000 https://ilias.wordpress.com/2005/12/13/out-bcn/#comment-53 Πολύ καλή καφετέρια 🙂 Πολύ καλή καφετέρια 🙂 …
    ilias.wordpress.com/2005/12/13/out-bcn/feed/ – 3k –

  2. Καφετέρια στην Βαρκελώνη!

  3. Άρα τα comments μου την κάνανε την δουλειά ε;
    Δοκίμασα κι εγώ να ψάξω αλλά με κεφαλαία όπως μου έβγαινε το keyword..
    Πάντως δεν αναιρώ τίποτα απο τα παραπάνω όσον αφορά..
    Μή σου πω να αλλάξουμε τον τίτλο του post σε καλές καφετέριες 😉






