Αλλαγή θέματος

Καιρός ήταν να κάνω μια αλλαγή στην όψη του blog, μια και το προηγούμενο theme το χρησιμοποίησα αρκετό καιρό. Βέβαια το πρόβλημα δεν ήταν αυτό, αλλά κάποια πραγματάκια σχετικά με την λέιτουργία του που δεν μου άρεσαν. Τις μέρες αυτές λέω να πειραματιστώ λιγάκι με το εν λόγω θέμα και αν τελικά δεν βολέψει, μπορεί να γυρήσω πίσω στο κλασσικό του wordpress. Για τον παραπάνω λόγω μη σας φανεί περίεργο αν δείτε πολλές αλλαγές μαζικά ! Κάθε σχόλιο βέβαια θα ήταν παραπάνω απο αποδεκτό🙂


  1. Εμένα μου αρέσει πολύ αυτό.

  2. Εγώ προτιμώ το «παλιό» κλασσικό του wordpress με την καταπληκτική φωτό με τα φθινοπωρινά φύλλα.

  3. Ναι όντως η φωτογραφία εκείνη ήταν καταπληκτική.. και επίκαιρη αν μη τι άλλο.. Το μόνο που δεν μου αρέσει όμως στο Kubrick είναι το το γεγονός.. πως δεν υπάρχει η sidebar κατα την εμφάνιση των post. Είπα να παίξω λιγάκι τις μέρες αυτές με αυτό το Theme και αν δεν βολέψει τελικά.. την διαδρομή στην προκειμένη περίπτωση την ξέρω..

  4. Btw. άρχισα να το συμπαθώ το Unsleepable😉






