Εθισμένοι στο Διαδίκτυο

Διαβάζοντας το άρθρο απο την Καθημερινή αναρωτήθηκα κατα πόσο εθισμένος στο Διαδίκτυο είμαι κι εγώ, και διαπίστωσα πως σε έναν βαθμό είμαι κι εγώ εθισμένος μια και ο μέσος όρος χρήσης του Internet καθημερινά είναι σχετικά μεγάλος, ιδιαίτερα τις μέρες που βρίσκομαι στο εξωτερικό.

Δεν ξέρω κατα πόσο υπερβολικό είναι όλο αυτό, αλλά ώρες ώρες αυτήν την εξάρτηση την βιώνω κι εγώ. Αν θα τύχει να μην μπορώ να συνδεσθώ για οποιονδήποτε λόγο κάποιες μέρες, σίγουρα αντιδρώ.  Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, αρκεί να σκεφτεί κανείς πως πάει καιρός πια που σταμάτησα να πηγαίνω σε τράπεζες και  σχεδόν όλες μου οι συναλλαγές γίνονται online.

Παρόλα αυτά βέβαια δε νομίζω πως έχουμε φτάσει στο σημείο εθισμού, δηλαδή να μην γίνεται διαφορετικά και να μας πιάνουν τα στερητικά. Άλλο δηλαδή η ευκολία, την οποία αποζητούμε  και άλλο ο εθισμός..

Αναρωτιέμαι βέβαια τι στο καλό κάνουν σε  αυτές τις κλινικές απεξάρτησης χρηστών εθισμένων στο Κυβερνοχώρο;


  1. Πως προσδιορίζεται η έντονη χρήση του Διαδικτύου; Πόσες ώρες την ημέρα συνδεδεμένοι είναι ικανές να μας φτάσουν στο σημείο εθισμού; Το άρθρο θα έλεγα είναι αρκετά αόριστο… Άραγε το ΙΚΑ καλύπτει τα έξοδα νοσηλείας στις κλινικές απεξάρτησης χρηστών εθισμένων στο Κυβερνοχώρο;






